Skok na obsah stranky, Hlavná stranka, Mapa webu, Hlavné menu

M-Files DMS

M-Files pomáhajú podnikom hľadať, zdieľať a zabezpečiť dokumenty a informácie aj vo vysoko regulovaných odvetviach.

Jedna jednoduchá cesta pre prístup k informáciám a ich správe

M-Files sú označované za riešenie pre správu podnikových informácií (Enterprise Information Management), správu podnikového obsahu (Enterprise Content Management), plánovanie zdrojov v spoločnosti (Enterprise Resource Planning) či riadenie vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management), názvy sú rôzne. Názov nie je podstatný, dôležité je, že M-Files spravujú všetky vaše veci (dokumenty, projekty, podnikové procesy) a spájajú ich s informáciami z iných systémov (ako je SharePoint, Salesforce a SAP). Takže vždy nájdete to, čo potrebujete, nezáleží na tom, aký systém používate.

Niektoré zo základných vlastností riešenie M-Files:

  • riešenie pre malé, stredné i veľké spoločnosti
  • rieši CO ukladáte, eliminuje riešenie KAM ukladať
  • vysoká miera prijatie užívateľmi
  • jednoduché ovládanie (pre používateľov aj administrátorov)
  • prepracované a rýchle full-text vyhľadávanie
  • sledovanie histórie dokumentu a verzií
  • integrácia s MS Windows a Office
  • prístup natívne (Windows prieskumník), web, mobilné aplikácie
  • rozsiahle možnosti prispôsobenia a rozšírenia
  • rozsiahle API a možnosti integrácie s podnikovými systémami CRM, ERP
  • rozsiahle možnosti nastavenia oprávnenia
  • možnosť práce offline
  • integrovaný workflow engine
  • replikácie dát medzi lokalitami
  • možnosť prevádzky aj v českom cloude

90% existujúcich dát bolo vytvorené v posledných 2 rokoch

A toto číslo rastie exponenciálne. Je vaša spoločnosť pripravená vysporiadať sa so všetkými týmito informáciami? M-Files organizujú vaše podnikové dokumenty, zákazníky a informácie, takže ich môžete nájsť rýchlejšie. Uložte si všetko. Nájdite to hneď. Pristupujte k tomu odkiaľkoľvek.

Hľadajte a pristupujte k obsahu podľa toho, o čo ide, nie kde to je uložené

Niekedy sa zdá, že nájsť dokument, ktorý práve potrebujete, je nemožné. Kam som to mohol uložiť? Kto ho upravoval naposledy? A čo keď na tom nezáleží? M-Files organizujú všetko podľa toho, o čo ide, takže si nemusíte pamätať, kam ste čo uložili alebo ktorá verzia je tá správna.

Čo keby bolo ľahké byť v zhode?

M-Files majú vstavané funkcie pre správu obsahu a procesov. Uistite sa, že spĺňate predpisy a normy, takže sa tí správni ľudia vždy dostanú k tým správnym informáciám. M-Files presadzuje dôležitú kontrolu pravidiel bez zložitostií. Organizujte, spravujte a dohľadajte každý dokument, proces a úlohu bez problémov.

Ľudia radi používajú M-Files

Najväčšou výzvou nasadenie nového systému je prinútiť všetkých, aby ho používali. S M-Files nie je prijatie užívateľom problém, pretože M-Files sa prispôsobí tomu, ako pracujete. Spravujte dokumenty, informácie a procesy bez použitia užívateľského manuálu. Je to intuitívne, prístupné z akéhokoľvek programu, ktorý používate, a jednoducho to funguje.

Všetko si urobíte sami vďaka M-Files

Riadenie vášho podniku by nemalo vyžadovať titul z počítačových vied. M-Files vám dáva všetky nástroje, ktoré potrebujete pre hľadanie, zdieľanie a zabezpečenie dokumentov a informácií, ktoré sú dôležité pre vaše podnikanie bez toho, aby ste zaťažovali IT oddelenie. Nikto nepozná váš podnik lepšie ako vy sami.

Hybridný cloud: to najlepšie z oboch svetov

Podnikanie už nie je viazané len na fyzickú kanceláriu, tak prečo by mala byť vaše dáta? Bezpečne zdieľajte informácie s kýmkoľvek a zároveň vyťažte zo svojej existujúcej infraštruktúry čo najviac pomocou riešení, ktoré je ako na mieru vášmu podnikania. Môžete si vybrať medzi lokálnym, cloudovým alebo hybridným nasadením.

Predstavenie produktu M-Files

Podrobný popis

Jednoduché Windows rozhranie

M-Files je integrované priamo do rozhrania Windows Explorer - takže sa nemusíte učiť ničomu novému. Môžete pristupovať k repositářům dokumentov rovnako ako k diskovej jednotke a môžete preťahovať a vkladať súbory do az M-Files počas sekúnd. S efektívnym miestnym cachováním sa súbory otvárajú rýchlejšie, aj keď máte nespoľahlivé a pomalé pripojenie k sieti.

Rýchla implementácia

M-Files možno rýchlo a jednoducho nasadiť. Či už sa rozhodnete implementovať systém sami, či využijete profesionálnych konzultačných služieb pre dodatočnú podporu, budete mať hotovo hneď a môžete systém používať rýchlo a efektívne. Po prvom nastavení uvidíte, že M-Files sa vie jednoducho prispôsobiť a rásť s meniacimi sa potrebami vášho podnikania bez nutnosti špecializovaného IT personálu. M-Files je tiež dostupný v cloude, čo eliminuje potrebu nákupu a konfigurácie vášho vlastného servera.

Eliminuje zmätok v dokumentoch

Vyhnite sa problémom s množstvom verzií dokumentov a informácií a zostaňte vo shodě díky funkciám ako je check-out (rezervácia dokumentu užívateľom) a check-in (nahranie zmien uzamknutého dokumentu), uchovanie starej verzie, zmeny prihlásenie, voľby automatického pomenovanie a očíslovanie verzií.

Umožňuje spoluprácu a automatizáciu pomocou workflow (pracovným postupom)

Vytvorte úlohy pre spoluprácu alebo navrhnite pokročilé pracovné postupy pre automatizáciu (workflow) dôležitých podnikových procesov. M-Files uľahčuje spoluprácu tímov, ktoré sú tvorené z interných zamestnancov, tak externých partnerov vďaka funkciám ako je check-out/check-in, spoluvytváraní pre súčasné upravovanie dokumentov členmi tímu, publikovanie a inteligentné replikácie dát do cloudu.

Bezpečné a spoľahlivé

Môžete riadiť viditeľnosť dát tým, že skryjete citlivé dokumenty pri zachovaní jednotného úložného miesta - takže všetko je uložené, ale viditeľné je len to, čo chcete. Môžete tiež nastaviť povolenia pre zníženie ľudských chýb, automaticky naplánovať zálohu dát a dokonca integrovať s Active Directory.

Nezáleží na umiestnenie

Prehliadajte, vytvárajte, upravujte a ukladajte dokumenty kamkoľvek - aj keď ste offline alebo na mobilnom zariadení - pomocou automatickej synchronizácie. Vzdialené pripojenie je stále výrazne rýchle a replikácie tiež zrýchľuje spracovanie dokumentov pre zariadenia na rôznych miestach. Môžete tiež nastaviť webový prístup pre kohokoľvek, kamkoľvek v M-Files - vrátane užívateľov Mac a Linux.

Bezproblémová integrácia s existujúcim aplikáciami

M-Files sa integruje so všetkými Windows aplikáciami, vrátane Office, CAD a riešeniami pre účtovníctvo a inventúry. Prístup k dátam je prostredníctvom štandardných súborových príkazov ako Otvoriť a Uložiť ako. Tiež podporuje všetky súborové formáty, ako sú štandardné Microsoft Office dokumenty ako Word a Excel, PDF súbory, CAD modely a výkresy, obrázky, skeny papierových dokumentov a emaily a prílohy.

Prispôsobiteľný vault a metadáta

Pokročilá architektúra riadená metadátami poskytuje extrémne flexibilné prostredie, ktoré umožňuje adaptovať systém špecifickým potrebám vášho podnikania. Zvolíte si typ dokumentu a informácie, ktoré potrebujete spravovať a vlastnosti - alebo metadáta - ktoré chcete sledovať. Môžu byť vytvárané a spravované akékoľvek typy objektov, nie len dokumenty, napríklad projekty, zákazníci a kontakty, aj špecifické priemyselné objekty ako prípady, audity a odchýlky. M-Files tiež podporuje vzťah medzi dokumenty, vícesouborovými dokumenty, zbierkami dokumentov a šablónami.

Rýchle vyhľadávanie a dynamické prezeranie, ktoré ušetria čas

Nájdite tie správne dokumenty a informácie jednoducho a hneď so základnými a pokročilými možnosťami vyhľadávania. Hľadajte pomocou metadát, "full text" obsahu súboru alebo cez oboje s funkciami pre zvýšenie produktivity ako sú dynamické filtre a funkcie triedenia, ktoré vám zaistia, že nájdete tie správne informácie, keď ich potrebujete. M-Files odstraňuje chaotické štruktúry súborov pomocou dynamického prezeranie riadeného metadátami, ktoré fungujú ako znovu použiteľné vlastné "vyhľadávanie", ktoré umožňujú dokumentom a ostatným informáciám, aby sa zobrazovali na rôznych lokáciách bez toho, aby sa vytvárali konfliktné kópie.

Konfigurovateľný, pripojiteľný systém

Stanovte aktívne pripojenie pomocou externej databázy ako je CRM (Customer Relationship Management), ERP (Enterprise Resource Planning), účtovnícke a fakturačné systémy alebo importujte či pripojte súbory z existujúcich sieťových zdieľaných položiek. Môžete tiež skenovať papierové dokumenty, importovať emaily z mailového servera alebo použiť M-Files API pre špeciálne potreby integrácie.

Ak vás niektorý produkt zaujal a alebo by ste sa radi dozvedeli viac, môžete nás kontaktovať cez kontaktný formulár alebo nám na seba zanechajte kontakt a my sa vám ozveme späť.

Dopyt produktov a služieb

Dopyt produktov a služieb

Vyplňte nasledujúce údaje. Obratom vás kontaktujeme.





Dopytované produkty

kusů

V prípade, že požadujete aj produkt, ktorý nie je uvedený vyššie, dopíšte vašu požiadavku do doplňujúcich informácií.


* povinné položky

Žiadosť o stiahnutie súborov

Žiadosť o stiahnutie súborov

Vyplňte nasledujúce údaje. Obratom vám zašleme odkaz na stiahnutie súboru.





Zvoľte produkty na stiahnutie


* povinné položky

  • Súvisiace informácie

  • /buttons/download-trial-yelow-animated.gif
  • M-Files DMS
  • Kontaktná osoba

    Jaroslav Prodělal

    Jaroslav Prodělal


    tel.:+421 2 202 502 77

  • Zdieľať

Používame technológie spoločností: WMWARE Partner VEEAM Gold Pro Partner DELL Partner Direct IBM Business Partner Microsoft Small Business Specialist HP Aruba

Užívaním týchto webových stránok súhlasíte s použitím súborov cookies. Viac informácií